close
I crossed the valleys the dust of midlands
to search for the third key to open the gates
Now I'm near the altar the secret inside
As legend told my beloved sun light the dragons eyes
On the way to the glory I'll honour my sword
to serve right ideals and justice for all

Finally happened the sun lit their eyes
the spell was creating strange games of light
Thanks to hidden mirrors I found my lost way
over the stones I reached the place it was a secret cave
In a long bloody battle that prophecies told
the light will prevail hence wisdom is gold

For the king for the land for the mountains
for the green valleys where dragons fly
for the glory the power to win the black lord
I will search for the emerald sword

Only a warrior with a clear heart
could have the honour to be kissed by the sun
Yes, I'm that warrior I followed my way
On the way to the glory I'll honour my sword
to serve right ideas and justice for all

For the king for the land for the mountains
for the green valleys where dragons fly
for the glory the power to win the black lord
I will search for the emerald sword.led by the force of cosmic soul I can reach the sword

隨便亂翻

我穿過山谷 穿過塵埃之地
尋找第三把鑰匙 為了打開那大門
現在我已經接近其中那神秘的祭壇
當這傳奇訴說 我所愛的太陽點亮了龍群的雙眼
在榮耀的路上 我會以我的劍而榮耀
為了所有而奉獻於正確的理想與正義

終於 太陽點亮了他們的雙眼
那咒語創造了帶著意外欺瞞的光
感謝隱藏的明鏡 我找回了我失去的路
越過紀念碑 我找到了那神秘的洞穴之處
在漫長的血腥戰鬥中 預言訴說著
光明將會勝利 今後智慧是財富

為了國王 為了大地 為了山脈
為了龍群飛翔的翠綠山谷
為了榮耀 為了力量 打敗黑暗勢力
我會找尋那翡翠之劍

只有一位擁有純淨之心的戰士
可以接受被陽光親吻的榮耀
是的,我是那個戰士 我遵循我的道路
在宇宙靈魂的力量引導下 我能找尋到那把劍
在榮耀的路上 我會以我的劍而榮耀
為了所有而奉獻於正確的理想與正義

為了國王 為了大地 為了山脈
為了龍群飛翔的翠綠山谷
為了榮耀 為了力量 打敗黑暗勢力
我會找尋那翡翠之劍
arrow
arrow
    全站熱搜

    Iamback 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()